Sponsoring

Koprol kan haar activiteiten organiseren door de fantastische inzet van een groot aantal vrijwilligers. Daarnaast betalen de deelnemers een bijdrage voor het sporten, en werft het bestuur van Koprol fondsen via diverse subsidies, donateurs en sponsoring door het bedrijfsleven. Om in de toekomst dit goede werk te kunnen blijven doen, is het voor de stichting van groot belang voldoende sponsoren te hebben. We zijn dan ook altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste sponsoren!

Graag nodigen we je uit om onze flyer te bekijken voor alle mogelijkheden rondom sponsoring van Koprol. Je leest de flyer via deze link. Bij voorbaat heel hartelijk dank voor je steun!

Koprol is een ANBI (algemeen nut beogende instelling) omdat wij ons als sportorganisatie nagenoeg geheel inzetten voor het algemeen belang. Dit kan betekenen dat je gift aan Koprol onder voorwaarden kan worden afgetrokken van je inkomsten- of vennootschapsbelasting. Lees er via deze link meer over.